marți, 23 mai 2017

Philips Perfect Care Viva - review

          Pe la sfârşitul anului trecut mă bătea gândul să iau o staţie de călcat, dar am abandonat repede ideea deoarece mă gândeam că e doar marketing în spatele dorinţei mele. Idei de mamă care stă acasă şi prea mult pe grupurile de alte mămici.

          Totuşi, la începutul anului acesta, după câteva reprize absolut frustrante de călcat (cu tot cu serialele mele), am decis că e mai mult decât atât şi că oricum ar trebui să-mi scot la pensie fierul de călcat ce are un pic mai mult de 10 ani şi să cumpăr altceva.


          Gândind pur economic, un alt fier oricum ar fi fost câteva sute bune, aşa că am mai pus eu un pic, mama alt pic şi am ajuns fericita posesoare a staţiei de călcat Philips Perfect Care Viva.

          Pot spune că mi-a revoluţionat privirea de ansamblu asupra activităţii de a călca.

          Acum, nu sunt eu fan, dar nici nu pot spune că urasc asta (cum aş putea afirma deschis despre spălatul geamurilor, spre exemplu), dar este mega frustrant ca atunci când calci timp de 30 de minute o cămaşă udată în prealabil şi impregnată cu diverse spray-uri ce au ca scop măreţ: mai uşor şi fără cute, să se încreţească exact partea pe care tocmai ai trecut fierul sau atunci când o pui pe umeraş să nu fie mare diferenţă fată de momentul în care ai luat-o de pe sârmă.

          Evident că nu mă asteptam la minuni, dar se pare că ele chiar există: calc repede şi bine. Este adevărat că nu sunt o perfecţionistă, nu vreau cămăşi apretate şi pantaloni la dungă. În lumea mea, merge şi aşa călcat corect în proporţie de 80%, totuşi frumuseţea mea azurie, mă contrazice: se poate şi repede şi bine.

          Aşadar, pentru că nu este un articol în care ridic în slăvi calităţile mirobolante ale unui fier de călcat/staţie, ci unul în care mă minunez sincer (şi pe hârtie) despre cât de diferită poate fi viaţa, voi enumera plusuri şi minusuri.


          Aşadar, plusuri:
  • calcă rapid şi bine, folosind puterea aburului în mod optim pentru mine şi hainele mele;
  • se încălzeşte repede şi te anunţă sonor când este gata de treabă;
  • mă anunţă când trebuie curăţat de calcar şi are un buton şi un recipient special pentru asta;
  • poate fi umplut cu apă oricând;
  • îşi reglează singur temperatura şi presiunea aburului în funcţie de materialul pe care tot singur îl detectează;
  • daca il lasi nesupravegheat, nu arde...se opreşte singur.
          Acum, minusuri:
  • scoate abur, destul de mult şi vara poate fi enervant să calci pe căldură...eu m-am gândit că aş putea să o scot afară să înmagazinez şi vitamina D în timp ce calc;
  • este destul de gălăgioasă când scoate aburul, când mă uit la seriale fără subtitrare şi calc în acelaşi timp, este destul de complicat de înţeles ceva;
  • nu este foarte uşor de golit rezervorul, dar nici imposibil. totusi mi-ar fi plăcut să fi avut un sistem mai inteligent de a face asta;
  • decide singur ce material calcă. Este trecut şi la plusuri, dar şi la minusuri. Mie îmi e frică de o criză de personalitate sau o amnezie temporară în care să confunde blugul cu matasea, de exemplu - dar...sper să nu fie aşa.
         Acestea fiind zise, nu stiu cum am putut trăi fără el atâta amar de vreme şi mă bucur că a apărut în viaţa mea la momentul potrivit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu