miercuri, 13 decembrie 2017

Jurnal



Pentru astazi … 13 Decembrie 2017 – acum un an pe vremea asta era prima zi la cresa pentru fetita mea, acum e donsoara mare 


Afara ... este frumos, de dimineata m-a intampinat un rasarit uimitor.








În casa ... este semi-curat la parter, dar jucariile imprastiate si urmeaza azi etajul. Ca de obicei- la mijloc.

In bucătărie ... voi face o mamaliguta rapida pe seara. In plus in frigider avem inca ciorbita de legume si pui pe sare cu garnitura de cartofi, deci suntem asigurati pentru ziua de azi.

Mă gândesc ... ca nu are rost sa ne facem griji pentru viitor. Atunci cand viitorul vine, toate se aseaza. Important este sa dam 100% ce e mai bun din noi si sa nu avem asteptari. Cred ca asa, viata este mult mai frumoasa...si mai simpla.

Mesteresc ... Cadouri, dar la mine mesteritul se termina cu o comanda pe net J

Citesc ... Sotia plantatorului de ceai de Dinah Jefferies - o carte foarte faina. A fost cartea lunii noiembrie pe un grup de lectura pe facebook. Eu – in intarziere, dar imi bucura inima si sunt abia la jumatate.

Ieri... am fost productiva si am avut copil cuminte.

Astazi ... am in plan sa ii cumpar cizme Catalinei si sa continui curatenia la etaj.

Maine... sunt planificate evenimente sociale si cumparatul cadoului pentru mosul de la gradi, mos care vine luni. 

Ascult ... colinde americane.

Imi place ...  sa simt tihna.

Imi doresc... bucurie si seninatate.


Citatul zilei... "Pentru a fi fericit, renunta la cuvantul "daca" si foloseste "data viitoare" . " - Dr. Smiley Blanton

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu